duminică, 7 septembrie 2008

2 in 1...

A trecut ceva de cand nu am mai scris ceva pe blog, poate nu am avut starea necesara sau poate nu am avut chef.S-au intamplat multe lucruri dar nu cred ca asta e important, important e ca peste aprox 3 sapt plec la Bucuresti. Imi dorec atat de mult sa plec, sa evadez din orasul asta, sa schimb aerul dar mai ales sa schimb rutina asta.Noi orizonturi apar, persoane noi, oras nou poate si o noua EU o sa descoper acolo. Stau si ma gandesc cum o sa fie...imi fac o mie de planuri..oare se va schimba ceva? Sunt sigura da...eu nu o sa mai fiu eu...o sa vad lucrurile din alt punct de vedere...poate o sa descoper lucruri noi de care nici nu banuiam(sau poate aveam o ideea dar nu vroiam sa cred). O sa ma plimb pe strazile aglomerate, in orasul in care nimeni nu doarme.Nu o sa dorm nici eu, o sa stau cu un ochi deschis.
S-a terminat si vara...visele mi le-am pierdut la mare,le-am lasat acolo.Am plecat plina de speranta..plina de optimist si energie, poate o sa imi foloseasca toate acestea in viitor.Mi-am incarcat memoria in 4 zile cu amintiri kt pentru o viata.
Mai vreau la mare...mai vreau sa stau tolanita la soare si sa nu am nicio grija..mai vreau sa ma trezesti dimineatza...pur si simplu vreau sa dau timpul inapoi.Din pakte nu am aceasta putere si raman cu amintirile in speranta ca poate aceea vreme va reveni.

Niciun comentariu: