luni, 15 septembrie 2008

A venit si 15 septembrie..In anii trecuti ziua aceasta reprezenta inceuputul liceului,scolii pt mine..dar acum reprezinta doar o zi ploioasa si friguroasa de toamna.
Ma trezesc dimineatza asa cum aveam in plan sa ma duc sa fac act de prezenta la liceu, sa nu zica lumea ca am uitat-o.Ma ridic din pat,ma duc la geam si ghinion: afara era foarte frig!Imi era asa de greu sa ma duc sa ma imbrac,trebuia sa stau sa rascolesc tot sifonierul pt ca in prim plan au ramas tot hainele de vara.Si ce credeti?!Imi suna telefonul, la telefon era Ovy(un coleg) care vroia sa ma intrebe dak vin la lic,iar eu foar convinsa ii spun ca nu ca imi e prea greu sa ma imbrac.Dupa ce l-am dezamagit pe Ovy a venit randul lui Gabel. Credeam ca doarme ink si ma asteptam sa o trezesc dar spre uimirea mea era treaza si foarte in forma:D. Brusc am adormit la loc si surprinzator am visat foarte frumos.
Asa s-a desfasurat pana in prezent ziua mea de 15 septembrie...Sa vedem ce avem pregatit pt diseara.

Un comentariu:

Gabryelle spunea...

Ai chiulit azi! [-( Ai o bila neagra din partea mea... ;))