miercuri, 10 septembrie 2008

In plin proces de "umanizare"...

Titlul nu reprezinta prea bine ce vreau sa spun, da' e dat asa din motive de siguranta personala.Dupa lungi discutii, impreuna cu Gabelul meu am hotarat sa schimbam aerul,oamenii si nu in ultimul rand orasul. Se necesita o astfel de schimbare,aveam nevoie,aman2 de timp de gandire, de pus gandurile la punct, fiecare in felul ei.Asa am ajuns aici....in apartamentul de relaxare de la Deveselu.
Am ras...am glumit...am facut misto...l-am cunoscut pe "vecinu" care are apartamentul fata in fata cu al meu si nu in ultimul rand am suferit dupa tigari.Inceputul a fost unul destul de promitator in speranta ca poate o sa gasesc aici.Din pakte am avut ghinion,singurul magazin(un magazin intr-o rulota) nu tine tigari.Dezamagire! Ghinion! Acum ce sa fac...stau si sufar cu gandul la tigari dar destul de impacata ca am reusit sa aduc o persoana la rangul de "om". Dupa ce am dormit ca un catel sub soare am prins o energie de nush ce sa fac cu ea si asa ajung sa scriu pe blog.Din moment ce nu am murit din cauza mangarii gatite de Gabs e cazul sa va spun ca nu e asa rau cum banuia, a fost kiar buna. Trebuia sa mananc din moment ce numai la asta mi-a stat gandul neavand tigari.
Or sa zica vecinii ca suntem nebune,nesatoase,da' cine in afara de noi 2 ,putea sa stea la ora 12 la lumina lunii sa discute probleme de interes "global".Sunt sigura ca toata discutia noastra a fost auzita de vecina care statea la geam,nereusind sa doarma din cauza rasului meu galagios si filosofiile de viata ale lu' Gabs. Dar asta e...o sa venim si alta data.Poate o sa fim mai multi si asa o sa aiba vecinii si mai multe motive sa faca scandal.
Sambata cred ca ne intoarcem la loc..o sa o luam de la cap.
Aaaaa...am uitat sa adaugat ca ne-am luptat vitejeste cu tantarii care nu ne-au lasat in pace toata noaptea,pesemne eram pe teritoriul lor.Am reusit cu Baygon sa ii exterminam de la un capat la altul.
Ajungem acasa alti oameni care vor neaparat sa plece la Bucuresti...niste oameni satuli de orasul in care stau si plini de un optimism(deocamdata doar eu,Gabs mai are ceva de lucru).

Un comentariu:

Gabryelle spunea...

Te pup! Saru'mana! >:D<