marți, 24 iunie 2008

Timpul a trecut...

A trecut timpul....2 luni mai precis si incepe sa isi puna amprenta pe mine, pe sufletul meu..nu intotdeauna telefonul sau mailul ajuta..Uneori ai nevoie de aceea persoana..un cuvant de bine e bun in orice moment,simpla prezenta te ajuta sa te linistesti..eu se pare ca nu am parte nici de una nici de alta...Oare cat trebuie sa mai astept? Incep sa imi pierd rabdarea...sa imi pierd increderea...uneori vreau sa renunt, sa las totul in spate si sa merg mai departe,da' ceva ma tine pe loc...sentimentele nu vor sa dispara....sunt tot acolo unde erau si pana acum..dar incearca sa se ascunda...parca nici ele nu mai au niciun motiv sa isi faca simtita prezenta. As vrea sa treaca timpul ma repede...sa il opresc...as vrea multe lucruri dar momentan totul pare atat de departe si poate si fara rost....a trecut banchetul..nu ai fost aici...a venit bacul iar nu esti aici....oare cand o sa fii?!niciodata nu esti aici cand am mai multa nevoie de tine...pakt!

Un comentariu:

D-l doctor spunea...

Blogurile vor inseamna o parte a comunicarii noastre. Incearca sa ne tii aproape ..