marți, 24 iunie 2008

Bacu' asta..

Prima proba...debutul a fost unul bun..10 la oral la romana.Pana sa intru aveam o mie de emotii..simteam ca nu reusesc sa mai zic nimic,dar multumita dlui profesor care m-a ascultat am reusit sa dau tot ce e mai bun din mine...am reusit sa dem unor persoane ca se poate...Poate asa o sa aiba mai multa incredere in capacitatile mele...Maine sau joi e engleza...aici emotiile sunt din ce in ce mai mari..imi e o frik de mor..sa speram ca o sa fie...tineti-mi pumnii...am nevoie...abia astept sa scap de bac...sa merg a piscina..sa ma distrez...sa vedem ce urmeaza...bafta colegilor mei care inca nu au intrat...sunt alaturi de voi!!!

Un comentariu:

Andreea spunea...

Pacat ca nu sunteti obiective cand trebuie. Pacat ca stricati totul din cauza unei prostii. Pacat ca nu vedeti totul clar.Si mare pacat ca interesul e la mare moda si prietenia nu!