duminică, 25 noiembrie 2007

Gandurile unui "copil"...

Stare nasoala....weekend-ul asta a fost aiurea...nimic nu am facut.Vreau sa imi cer scuze fetelor care s-au tinul de mine sa iesim, da' nu am avut cheful necesar.Strumful vesel si gata sa ii scoata pe ceilalti din stari aiurea a disparut.Nimic nu m-a mai facut sa imi scumb starea, desi ar trebui sa fiu super incantata ca se apropie miss-ul si o sa fie super tare, eu sunt oarecum plictisita si sad.As da orice sa schimb starea....sa schimb ceva la mine, da' din pakte nu pot sa fac nimic,nici makr o culoare schimbata nu ma mai ajuta ca in final observ ca tot eu sunt, tot aceeasi parere o au oamenii, nimic nu s-a schimbat.Stateam azi si ma gandeam ca mi-as dori sa pot sa timpul inapoi si a urmat intrebarea:dak as putea sa dau timpul inapoi,unde l-as opri? Da' imediat si raspunsul, dat de aceeasi minte copilareasca,un raspuns infantil: la copilarie.Dupa o reanalizare a situatie am decis ca as putea sa opresc timpul si in cls a11a,s-au intamplat si bune si rele,desi inceputul a fost greu ce a urmat a sters park tot ce a fost aiurea la inceput.As vrea sa fiu iar copil nebun care isi speria bunica de cate ori fugea de acasa si nu o adolescenta cu mult prea multe complexe si intrebari.Asa cum un copil plange cand pateste ceva,asa si adolescenta sufera cand ceva se intampla si e inevitabil(asa cum e bacul :))
In momentul de fatza ajung la concluzia ca nici eu nu stiu ce sunt...oscilez intre 2 perioade si sincer nu stiu spre care sa ma indrept.Uneori as vrea sa nu stiu nimic....sa nu fac nimic...da' pana atunci voi continua sa scot oamenii din impas(stiu ele cine...) si sa imi vad de bacul meu :((((.....

Niciun comentariu: