vineri, 9 noiembrie 2007

Aceeasi intrebare...

Cum fac, cum nu fac ma invart in jurul aceleiasi intrebare:DE CE? oare eu sunt de vina? sau mai bine zis nu stiu cum sa pun problema?
Mi-a ajuns sa stau sa ma enervez de fiecare data cand sunt dezamagita,m-am saturat de atata"ploaie".Dc sa ma enervez doar eu, poate ca e cazul ca si u sa stai sa te gandesti inainte de a zice ceva...sa te gandesti ca uneori unele chestii dor mai mult decat crezi, chiar si glumele,micile sicane pana la urma dor dak sunt in mod repetat.Oare de asa putina incredere dau dovada?Oare eu sunt mereu vinovata??
E posibil...nu zic nu...ca stiu ca pot sa ajung la un punct cand stresez oamenii la culme,dar si eu la randul meu am o limita si nusj cand mai pot sa tin in mine anumite chestii si cand o sa mi se puna pata si o sa depasesc limita aia nush cum o sa reactionez..De ce trebuie sa ne gandim mereu la anumite chestii cand e altcineva la mijloc?
Cum facem, cum nu la intrebarea:de ce? ajungem...dar asta e...poate ca pana la urma o sa descoperim durerosul sau din contra adevarul salvator....

Niciun comentariu: