joi, 8 noiembrie 2007

O seara de pomina...

O seara de pomina cu gasca...in sfarsit am realizat ca lucrurile frumoase se intampla atunci cand nu planuiesti si in seara asta teoria a fost confirmata...Buna pizza pana si "fine cut" a meritat cam greu a intrat dar a meritat...energia de dupa s-a transformat intr-o durere cumplita de cap,da' ce mai conteaza in final...ne-am distrat...am barfit si nu in ultimul rand am fost "scorpii".
Trebuie sa o facem mai des ca sa nu ne iesim din mana...dupa stresul din timpul sapt o seara relaxanta nu strica..maine seara o luam iar de la capat, da' schimbam locatia, locatia noua: LA Gabi..unde distrugatorii de tristete si rutina isi intra serios in rol. Va IUBESC FETELOR..ma bucur nespus ca ne-am inchegat atat de bine...in sf am realizat ca e bine sa dau din energia mea si pt prima data ma bucur ca "paiatza" din mine a reusit sa faca ceva bun....Sry Fratellino pt ca am atentat la unul din bunirile tale si ar trebui sa fii fericit ca tie nu am reusit sa iti stric bricheta....:)))

Niciun comentariu: