marți, 11 decembrie 2007

Povestile sunt pt a fi citite nu pt a se transpune ...

Povestile...orice copil cand este mic citeste povesti sau cineva i le citeste.Mie mi le citea bunica mea din partea tatalui.Stand la tara langa soba ca timpul sa treaca sa pot sa adorm(copil agitat ce eram) ascultam povesti.Din povestile citite de bunica mea imi imaginam ca fiecare fata e o printesa sau o Ileana Cosanzeana, iar la un moment dat va venii si Fat-Frumos.
Ei bine am desoperit ca toata lumea de poveste pe care mi-o imaginam eu,mica fiind,nu exista sau dak exista la un moment dat castelul se darama,iar visele pier.Fat-Frumos nu exista,toata ideea despre perfectiune pe care povestile ne-o dau pur si simplu exita doar in lumea aceea magica imaginata de noi.Realitatea nu e asa,e dura si de cele mai multe ori te darama,dak esti destul de purternic sau reusesti sa iti canalizezi fortza te poti ridica,dak nu ramai acolo jos unde totul e distrus.Pt mine nu exista lumea aceea decat in imaginatia mea bogata,iar Fat-Frumos pe cal alb nu cred ca va venii pt mine.Poti gasi ceva ce se apropie de el dar nu pe el....Nu poti crede in ceva ce nu exista...nu cred in povest.Pot visa...imi pot imagina dar nu pot sa ma transpun in Ileana Cosanzeanu atata timp cat nu cred in Fat-Frumos.
Cam atat am reusit sa descoper...sper ca data viitoare sa aflu mai multe....

Niciun comentariu: