vineri, 14 decembrie 2007

14 dec 2007-un amalgam de sentimente...

Ziua de azi se poate spune ca fost o zi diferita,o zi in care am avut parte de mult sprijin din partea fetelor si de compania lor.O zi in care mi-am pus o serie de intrebari si la care ink mai astept raspunsul(sper sa il aflu).Am trait o serie de sentimente...de la fericire(ca am facut 19 ani) la tristete si nu in ultimul rand o incantare deosebita si o uimire de care nu prea am mai avut parte.Ma asteptam la orice altceva dar nu la asta...fetelor ati fost super tari si ms mult de tot!Tristetea intr-un final a disparut cand am realizat ca nu sta in puterea mea sa fac ceva pt a o alunga sau nici sa fac ceva ca lucrurile sa se schimbe.Nici de data asta nu am avut puterea sa schimb ceva,poate pe viitor lucrurile vor sta altcumva.Azi au fost alaturi de mine o parte din oamenii speciali din viata mea(cei mai speciali au fost cu mine),sunt oamenii care au incredere in mine si nu in ult rand cei care ma sprijina atunci cand sunt super trista.Deci pot spune ca au fost mai multe sentimente,da' prefer sa ma rezum doar la cele amintite.Sper ca si de acum incolo sa o tinem tot asa..."nu merita sa plangi pt nimeni iar cei care merita nu te vor face sa plangi"-chiar cred in asta si chestia asta mi-a schimbat oarecum parerea....In momentul de fata am multe pt care treb sa multumesc,da' toate la timpul lor.Acum ma rezum doar sa le multumesc fetelor +FRATELLINO ca au fost alaturi de mine in aceasta zi atat de speciala.

Niciun comentariu: