miercuri, 6 februarie 2008

Unde luminitza mea care sa ma ajute sa sper iar?Sa cred ca totul e in regula si ca nimeni si nimic nu s-a schimbat,da' observ ca toata lumea s-a schimbat, observ ca si eu...inainte eram mult mai entuziasmata de lucrurile mici ale vietii acum totul imi pare la fel ca si cum prea putine ar mai conta.Sunt lucruri fara de care nush ce as face si multe la care as renunta fara sa mai intorc inapoi dar totusi fac parte din viata mea de prea mult si imi e greu(la bine si la greu).
Imi e dor de viata fara griji pe care o duceam acum ceva timp...imi e dor de mine...deja nu mai stiu cine sunt si ce vreau...am ajuns sa fac ce cred ca ar vrea altii sa fac fara sa dau ascultare dorintelor mele.Ele nu au disparut si striga tare ca sunt ink ff vii dar park as fi surda la strigatul lor, nu le fac simtite prezenta.Parca ar trai altcineva pt mine...ar lua altcineva hot in locul meu...pana si lucrurilo cotidiene ma streseaza si ma simt ca un zombie....plssssss someone help me...show me the way!!!!

Niciun comentariu: