miercuri, 12 septembrie 2007

Stare nasoala...presimtiri si ganduri negre...

Nush ce s-a intamplat azi...totul a mers a mers perfect pana la un moment dat cand pur si simplu nu m-am mai simtit in apele mele.Posibil sa fii fost faptul ca unii erau fericiti din motive lesne de inteles sau am fost prea fericita zilele trecute,dar azi pur si simplu m-am simtit data la o parte din toate punctele de vedere.
Dc cand unii sunt super fericiti eu sunt super trista? Oare dc presimt ca vremurile se vor schimb... la fel si oamenii? Sper sa nu fie asa!
Pur si simplu sad...am nevoie mai mult ca oricand sa stau de vorba cu cineva...dar spre ghinionul meu nu e nimeni dispus sa ma asculte in seara asta, da' nici eu nu sunt prea dispusa sa vorbesc.
Am scris asta doar din nevoia de a vb, da' cei care citesc si vor explicatii vor fi nevoiti sa ramana fara pt ca nu vreau sa redeschid subiectul..

Niciun comentariu: