joi, 13 septembrie 2007

Inca 3 zile...

Scoala! Inca 3 zile si incepe...desi abia astept sa imi vad colegii si sa stam de vb, ma sperie gandul ca anul asta am un pas,mai bine zis 2 pasi de trecut.
Mai vreau vacanta...mai vreau vreme buna si aceeasi oameni care au fost alaturi mereu.A naiba ea de scoala! Cand stau si ma gandesc ca o iau iar de la capat cu trezitul devreme si profi plictisitori si sacaitori imi vine sa imi iau "bocelutza" si sa plec in lume.Poate descopor o lume in care s-a inventat scoala de la ore mai tarzii si unde profii sa fie prietenii tai.
Abia astept prima zi de scoala! :((( Avem multe de vorbit si povestit..dar sufletul imi e trist si privesc cu nostalgie la vacanta ce a trecut si in special la vremea petrecuta in " cantonament in spatele blocului"(prietenii stiu ce vreau sa spun).
O luam iarasi din loc si asteptam sa vedem ce ne rezerva anul acesta.....

Niciun comentariu: